Trešdiena, 2020. gada 25. novembris

Kadrija, Kate, Katrīna, Trīne

Trešdiena, 29. maijs (2013) 00:15

Oficiāli apstiprināts: "Yahoo" pērk "Tumblr", solot saglabāt tā neatkarību

Yahoo pēc tam, kad parādījās baumas par gaidāmo darījumu, oficiāli ir apstiprinājis, ka par 1,1 miljardu dolāru pērk mikroblogošanas vietni Tumblr.

Yahoo apgalvo, ka saglabās Tumblr kā neatkarīgu uzņēmumu, kuru vadīs tā dibinātājs Deivids Karps. „Produktu, pakalpojumu un zīmolu turpināsim definēt un izstrādāt atsevišķi ar tādu pašu atraktivitāti un apņemamies sekmēt blogu veidotāju darbību”,  raksta Yahoo.

Darījums tiks noslēgts šā gada otrajā pusē.

Līdz ar daudzajiem negatīvajiem komentāriem, kas tiek saņemti no Tumblr par darījumu, un dažu konkurentu apgalvojumiem, ka pirkuma rezultātā sāksies masveida "izceļošana" no Tumblr, Karps, izsakot viedokli par darījumu, uzsver to pašu neatkarības līniju: „Mēs nemainīsimies”.

Viņš raksta: „Mēs nemainīsimies. Mūsu galvenā mītne netiks pārcelta. Mūsu komanda nemainīsies. Un mūsu misija – ļaut veidotājiem radīt savu labāko darbu un parādīt to auditorijai, kura to ir pelnījusi - noteikti nemainīsies.”

Karps norāda arī uz to, ka Tumblr, pievienojoties „sākotnējam interneta uzņēmumam,” saņems vairāk resursu, lai veidotu „radošus darbus to maksimālajā izpausmē”. Daži lietotāji ir žēlojušies par konkrētām funkcijām vietnē, piemēram, par video darbību, tāpēc šajā sakarā turpmāk tādas sfēras kā šī tiks risināta ātrāk, bet – atkal – tādā veidā, kas „nekaitē sabiedrībai un produktam, ko mēs esam iecienījuši”.

Lai gan Karps akcentē „mēs to neizjauksim” nostāju, protams, aiz tā visa ir biznesa iemesli.

Darījums, kā daudzi ir norādījuši, ļaus Yahoo sasniegt jaunākus lietotājus (visspēcīgākais Tumblr ir vecumā grupā no 18-24), un ātri pieaugs patērētāju skaits, kuri vispārīgi ir ļoti saistīti ar tiešsaisti. Yahoo atzīmē, ka tīklā Tumblr šobrīd ir 300 miljoni apmeklētāju un ka tīklam katru dienu pievienojas 120 000 lietotāju, “viens no ātrāk augošajiem plašsaziņas tīkliem pasaulē” ar 900 sūtījumiem sekundē un 24 miljardiem vietnē pavadītu minūšu katru mēnesi. Arī intensīvā tīkla mobilā lietošana iederas Yahoo jaunajā uzsvarā attiecībā uz šo platformu: vairāk nekā puse no tīkla Tumblr mobilajiem lietotājiem mobilo aplikāciju lieto vidēji 7 seansos dienā.

Yahoo cer, ka Tumblr paplašinās Yahoo! auditoriju par 50%, kas ir vairāk nekā miljards apmeklētāju mēnesī, un palielinās plūsmu par aptuveni 20%.

Lai gan Yahoo un Tumblr apgalvo, ka mēs neredzēsim Yahooblr rašanos, piesardzīgi tiek pausts viedoklis, ka reklamēšanās un citi Yahoo pakalpojumi visticamāk tiks veikti tīklā Tumblr.

Šķiet, ka Tumblr izmantos Yahoo „personificējuma tehnoloģiju” un savu pakalpojumu ietvaros pārmeklēs infrastruktūru, lai palīdzētu lietotājiem atrast viņu interesēm vislabāk atbilstošo saturu. Tas ir tieši saistīts ar reklamēšanos: „Savukārt Tumblr iegulda 50 miljardus blogu sūtījumu (un vēl 75 miljoni ienāk katru dienu) Yahoo! tīklā un meklēšanas iespējās,” rakstaYahoo.

Tomēr šīs acīmredzot nebūs standarta Yahoo reklāmas, kā tās, kuras redzam visur citur: „Abi uzņēmumi sadarbosies, lai radītu konsekventas reklamēšanās iespējas un sekmētu lietotāja pieredzi.”

Tumblr jau kādu laiku strādā pie šādiem pakalpojumiem, piemēram, izgaismojot Tumblr zīmolu. Tas pagājušajā gadā palīdzēja uzņēmumam nopelnīt apmēram 13 miljonus dolāru – atbilstoši Yahoo standartiem tas nav daudz. Būs interesanti redzēt, vai Yahoo spēs palielināt šo skaitli, nesamazinot citus.


Puaro.lv

Pievienot komentāru

Piedalies diskusijā un ievēro Lietošanas noteikumus.

2000

Latvijā

Pieci ieroči cīņai ar “pavasara alerģiju” (16)

Pavasarī, sākoties koku un krūmu ziedēšanas laikam, daudziem cilvēkiem aktualizējas respiratorā jeb ziedputekšņu alerģija, kas izpaužas kā šķavas, iesnas, klepus, niezošas un asarojošas acis. Kā mazināt nepatīkamās sajūtas, konsultē speciāliste.

12 pazīmes, kas liecina, ka jums nepieciešams atvaļinājums (5)

Netiec galā ar lieko svaru? Iespējams, vaina nav kūkās  (2)

Latvietis iekļuvis Harley Davidson Discover More 2015 competition finālā  (3)

Latvijā svin Lieldienas (2)

Spītējot drēgnajam laikam, Brīvdabas muzejā notiek Lieldienu pasākumi (3)

Kā nesabojāt Lieldienu priekus (1)

Pasaulē

Gardums no Spānijas - tapas (7)

Raksturot to, kas tieši ir tapas, nākas ļoti sarežģīti, jo tās ir pieejamas daudz dažādos veidos. Tomēr ikviens, kurš apmeklējis Spāniju vai kādu no Centrālamerikas valstīm, noteikti būs baudījis kādu no tapu variācijām.

„Es nogalināju Merilinu Monro,” pirms nāves atzinies bijušais CIP aģents? (1)

Hodorkovskis: Putins uzsāka karu, lai attaisnotu neveiksmīgo ekonomisko politiku (3)

Kas notiek, ja bērna kopšanas atvaļinājumā dodas tētis? FOTO (1)

Bija vai nebija ūdeņos pie Stokholmas Krievijas zemūdene? (1)

Par seksu ar 12 000 prostitūtām arestēts 64 gadus vecs skolas direktors

Ilvess: NATO spēkiem Igaunijā vajadzētu atrasties pastāvīgi (3)

Intervijas

Kā ietaupīt laiku un naudu, iegādājoties mājokli (3)

Kristīne Kilupa ir nekustamo īpašumu aģente vienā no lielākajiem šīs jomas uzņēmumiem Latvijā. To, kā nepakļaut riskam darījuma drošību un ietaupīt laiku, mēģinot atrast mājokli, uzzinājām sarunā.

Sieviešu biksīšu mīļotāja atklāsme (9)

Kononovs: DP nodarbojas ar izspiešanu, jumtošanu un atbalsta kontrabandu  (19)

Seko puaro.lv aktualitātēm

x

Ienāc jaunajā Puaro.lv!

Puaro.lv