Sestdiena, 2019. gada 21. septembris

Matīss, Modris, Mariss

4. augusts (2012) 12:33

''McCann World Group Riga'': Ja zīmols uzrunā cilvēkus, varēs arī nopelnīt

LETA

''Nauda seko labām idejām. Nauda ir ekonomisks apliecinājums tam, ka zīmols uzrunā cilvēkus un risina viņu problēmas un ka cilvēki, pērkot konkrēto produktu vai pakalpojumu, apliecina savu atbalstu zīmola paustajām idejām un vērtībām. Zīmolu var vērtēt pēc tā, cik daudzi cilvēki to izvēlējušies,'' pastāstīja ''McCann World Group Riga'' vadītājs Gatis Mūrnieks.

Uzņēmējiem, kas domā par jauna zīmola izveidi, Mūrnieks ieteiktu ņemt vērā, ka uzņēmuma nosaukumam jāapzīmē atbilde uz jautājumu, kādēļ tas eksistē.

"Par atbildi nedrīkst būt egoistiskas lietas. Piemēram, egoistiska atbilde - zīmols eksistē tādēļ, ka es ar to pelnu naudu, jo cilvēkus neinteresē, ar ko tu pelni naudu. Cilvēkus interesē, kā tu viņiem vari palīdzēt," skaidro Mūrnieks.

Tāpat neder arī atbilde, ka zīmols pastāv tāpēc, ka man patīk tas, ko es daru un es to protu, jo arī šāda atbilde cilvēkus neinteresē. Cilvēkus interesē, ka tu vari palīdzēt atrisināt kādu viņiem svarīgu problēmu vai arī padarīt dzīvi labāku. Tam būtu jābūt iemeslam, kādēļ zīmols eksistē.

"Cilvēki pārāk lielu uzmanību pievērš tam, kā viņi izskatās un ko viņi vēlas, lai citi par viņiem domā un saka, nevis koncentrējas uz to, ko viņi reāli dara un kā tas, ko viņi veido vai ražo, runās pats par sevi, atrisinot cilvēku problēmas," uzskata Mūrnieks.

Pēc viņa domām, ļoti daudz domājam, kā izskatīsies mūsu vizītkarte un kā sauks uzņēmumu, bet visai maz domājam par to, cik daudz cilvēku problēmu atrisināsim un ar ko būsim atšķirīgi no citiem tajā veidā, kā problēmas atrisināsim.

"Principā, ja pareizi izveidojam zīmolu, pareizi atrisinām spriedzi sabiedrībā un izmantojam jaunās tehnoloģijas, tad zīmola komunikācijā vienīgais uzdevums ir precīzi noformulēt un veicināt jau esošo komunikāciju cilvēku vidū, ko uzņēmuma produkts vai pakalpojums nodrošina pats par sevi," saka Mūrnieks.

Visa intervija ar ''McCann World Group Riga'' vadītāju Mūrnieku lasāma biznesa portāla "Nozare.lv" sadaļā "Viedokļi, intervijas".

''McCANN WorldGroup Riga'' ir komunikācijas uzņēmumu grupa Latvijā, kurai pieder reklāmas aģentūras ''McCANN Riga'' un ''MomentumWW'', filmēšanas un audio ierakstu studija ''McCANN Live'', kā arī kapitāla daļas kompānijās "Inspired Latvia", ''Inspired Digital'' un "BrandBox".

"McCANN WorldGroup" ietilpst "Interpublic Group", kas ir viena no četrām lielākajām reklāmas un mārketinga uzņēmumu grupām pasaulē.

LETA

Pievienot komentāru

Piedalies diskusijā un ievēro Lietošanas noteikumus.

2000

Latvijā

Pieci ieroči cīņai ar “pavasara alerģiju” (12)

Pavasarī, sākoties koku un krūmu ziedēšanas laikam, daudziem cilvēkiem aktualizējas respiratorā jeb ziedputekšņu alerģija, kas izpaužas kā šķavas, iesnas, klepus, niezošas un asarojošas acis. Kā mazināt nepatīkamās sajūtas, konsultē speciāliste.

12 pazīmes, kas liecina, ka jums nepieciešams atvaļinājums (1)

Netiec galā ar lieko svaru? Iespējams, vaina nav kūkās  (1)

Latvietis iekļuvis Harley Davidson Discover More 2015 competition finālā  (2)

Latvijā svin Lieldienas (1)

Spītējot drēgnajam laikam, Brīvdabas muzejā notiek Lieldienu pasākumi (2)

Kā nesabojāt Lieldienu priekus

Pasaulē

Gardums no Spānijas - tapas (5)

Raksturot to, kas tieši ir tapas, nākas ļoti sarežģīti, jo tās ir pieejamas daudz dažādos veidos. Tomēr ikviens, kurš apmeklējis Spāniju vai kādu no Centrālamerikas valstīm, noteikti būs baudījis kādu no tapu variācijām.

„Es nogalināju Merilinu Monro,” pirms nāves atzinies bijušais CIP aģents? (1)

Hodorkovskis: Putins uzsāka karu, lai attaisnotu neveiksmīgo ekonomisko politiku (3)

Kas notiek, ja bērna kopšanas atvaļinājumā dodas tētis? FOTO (1)

Bija vai nebija ūdeņos pie Stokholmas Krievijas zemūdene? (1)

Par seksu ar 12 000 prostitūtām arestēts 64 gadus vecs skolas direktors

Ilvess: NATO spēkiem Igaunijā vajadzētu atrasties pastāvīgi (3)

Intervijas

Kā ietaupīt laiku un naudu, iegādājoties mājokli (3)

Kristīne Kilupa ir nekustamo īpašumu aģente vienā no lielākajiem šīs jomas uzņēmumiem Latvijā. To, kā nepakļaut riskam darījuma drošību un ietaupīt laiku, mēģinot atrast mājokli, uzzinājām sarunā.

Sieviešu biksīšu mīļotāja atklāsme (9)

Kononovs: DP nodarbojas ar izspiešanu, jumtošanu un atbalsta kontrabandu  (19)

Seko puaro.lv aktualitātēm

x

Ienāc jaunajā Puaro.lv!

Puaro.lv