Sestdiena, 2019. gada 21. septembris

Matīss, Modris, Mariss

23. septembris (2012) 10:28

"DDB Latvija": Baltijas mīlētāko zīmolu tops atspēko stereotipus

LETA

Baltijas mīlētāko zīmolu tops atspēko stereotipus, žurnālā "Kapitāls" atzīst reklāmas un mārketinga aģentūras "DDB Latvija" izpilddirektors Andris Rubīns.

Kā ziņots, Baltijas un arī Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā šogad ir zīmols "Google".

Šogad Baltijas un Latvijas mīlētāko zīmolu topu veidoja aģentūra "DDB Latvija" sadarbībā ar pētījumu kompāniju "GfK Custom Research Baltic" un žurnālu "Kapitāls". Baltijas un Latvijas 50 mīlētāko zīmolu saraksts ir publicēts žurnāla "Kapitāls" oktobra numurā.

Latvijas mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004.gada, savukārt Baltijas mīlētāko zīmolu tops šogad sastādīts pirmo reizi. Mīlētāko zīmolu topi kalpo kā atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīves stila un ieradumu atspoguļošanā.

"Mums liekas, ka zinām ļoti daudz, jo ņemam vērā dažādus stereotipus, mītus un vecas anekdotes. Attiecīgi domājam, ka igauņiem patīk daba, tehnoloģijas un viņi dzīvo lēnāk, bet lietuviešiem patīk ballītes, viņi tic Dievam un pērk tikai lietotas automašīnas. Savukārt latvietis tajā visā ir kaut kur pa vidu," pastāvošos stereotipus raksturo Rubīns.

Baltijas mīlētāko zīmolu tops, kas šogad sastādīts pirmo reizi, atspēko stereotipus. "Latvijā izteiktāk no visām Baltijas valstīm esam gatavi maksāt vairāk par ekoproduktiem un pievērst uzmanību veselībai. Latvieši vismazāk seko modei, tomēr vēlas atšķirties no pārējiem," norāda Rubīns.

Pēc Rubīna teiktā, lietuvieši savukārt ir aktīvākie interneta cienītāji un satura radītāji Baltijā. Arī dalība loterijās lietuviešiem joprojām šķiet motivējoša.

"Igauņi ir visvairāk norūpējušies par nākotni un visizteiktāk atzīst, ka bieži pērk lietas, kuras nevar atļauties. Un pretstatā izplatītajam mītam par lēnumu tieši igauņus vairāk nekā pārējos kaimiņus aizrauj izjūtas, ko sniedz ātrums. Vēl interesanti, ka igauņu sirdis iegūt ir grūtāk, bet, ja tas izdodas, tad uz ilgu laiku. Starp citu, arī laulību statistikā igauņi uzrāda augstākos lojalitātes rādītājus Baltijā," stāsta "DDB Latvija" izpilddirektors.

Rubīns uzsver, ka krīzes izraisītais pragmatisms un atsalums pret zīmoliem ir veiksmīgi aizmirsts, jo pēdējo divu gadu laikā zīmolu cienītāju skaits Latvijā ir divkāršojies, bet kaimiņvalstu iedzīvotāji ir pat vēl lojālāki. "Visstraujāk augusi mīlestība pret pārtikas un dzērienu zīmoliem, kā arī joprojām vērojama pieķeršanās virtuālās pasaules zīmoliem," saka eksperts.

LETA

Pievienot komentāru

Piedalies diskusijā un ievēro Lietošanas noteikumus.

2000

Latvijā

Pieci ieroči cīņai ar “pavasara alerģiju” (12)

Pavasarī, sākoties koku un krūmu ziedēšanas laikam, daudziem cilvēkiem aktualizējas respiratorā jeb ziedputekšņu alerģija, kas izpaužas kā šķavas, iesnas, klepus, niezošas un asarojošas acis. Kā mazināt nepatīkamās sajūtas, konsultē speciāliste.

12 pazīmes, kas liecina, ka jums nepieciešams atvaļinājums (1)

Netiec galā ar lieko svaru? Iespējams, vaina nav kūkās  (1)

Latvietis iekļuvis Harley Davidson Discover More 2015 competition finālā  (2)

Latvijā svin Lieldienas (1)

Spītējot drēgnajam laikam, Brīvdabas muzejā notiek Lieldienu pasākumi (2)

Kā nesabojāt Lieldienu priekus

Pasaulē

Gardums no Spānijas - tapas (5)

Raksturot to, kas tieši ir tapas, nākas ļoti sarežģīti, jo tās ir pieejamas daudz dažādos veidos. Tomēr ikviens, kurš apmeklējis Spāniju vai kādu no Centrālamerikas valstīm, noteikti būs baudījis kādu no tapu variācijām.

„Es nogalināju Merilinu Monro,” pirms nāves atzinies bijušais CIP aģents? (1)

Hodorkovskis: Putins uzsāka karu, lai attaisnotu neveiksmīgo ekonomisko politiku (3)

Kas notiek, ja bērna kopšanas atvaļinājumā dodas tētis? FOTO (1)

Bija vai nebija ūdeņos pie Stokholmas Krievijas zemūdene? (1)

Par seksu ar 12 000 prostitūtām arestēts 64 gadus vecs skolas direktors

Ilvess: NATO spēkiem Igaunijā vajadzētu atrasties pastāvīgi (3)

Intervijas

Kā ietaupīt laiku un naudu, iegādājoties mājokli (3)

Kristīne Kilupa ir nekustamo īpašumu aģente vienā no lielākajiem šīs jomas uzņēmumiem Latvijā. To, kā nepakļaut riskam darījuma drošību un ietaupīt laiku, mēģinot atrast mājokli, uzzinājām sarunā.

Sieviešu biksīšu mīļotāja atklāsme (9)

Kononovs: DP nodarbojas ar izspiešanu, jumtošanu un atbalsta kontrabandu  (19)

Seko puaro.lv aktualitātēm

x

Ienāc jaunajā Puaro.lv!

Puaro.lv