Raksts no Puaro.lv

5. augusts (2012) 23:12

"Smile Taxi": Svarīgs aspekts ir pakalpojuma kvalitātes monitorings

Lai novērstu iespējamās nesaprašanas saistībā ar taksometru tarifiem, visi uzņēmuma auto ir aprīkoti ar GPS iekārtām un programmatūru, kas palīdz sekot līdzi taksometra pārvietošanai, iekasētām summām un citai informācijai, norāda "Smile Taxi" pārstāvis Aleksejs Ignatjevs, komentējot nesenos gadījumus, kad negodīgā rīcībā tika pieķerti vairāki citas firmas auto vadītāji.

"Pakalpojuma kvalitātes monitorings ir viens no svarīgākajiem momentiem taksometru pakalpojumu biznesā, norāda Ignatjevs. "Smile Taxi" taksometru vadītāji par pārbaudēm zinot un līdz ar to pat doma par negodīgu naudas iekasēšanu no klientiem esot nelietderīga, jo jebkurā brīdi var pārbaudīt konkrētā taksometra datus.

Ignatjevs izsaka cerību, ka arī citas taksometru kompānijas veic līdzīgus profilaktiskus darbus, lai klienti neciestu.

Viņš norāda, ka Rīgas lidostu kompānija neapkalpo, tikai dodas uz izsaukumiem, tomēr norāda, ka gan Latvijas Taksometru nozares darba devēju organizācija, gan Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija jau ilgu laika periodu saņem daudzas sūdzības no klientiem par "šmaukšanu" lidostā. Eksistējot vesela mape ar sūdzībām, kuras Valsts iestādes neņemot vērā.

Kā ziņots, 25.jūlijā četru aizturēto taksistu taksometru firmas automašīnās policija atradusi ierīces skaitītāju rādījumu viltošanai.
Kā aģentūru LETA informēja Valsts policijas Rīgas reģiona pārvaldes preses pārstāvis Toms Sadovskis, Rīgas policisti plānotu kontroles pasākumu laikā vairākās viena taksometru pakalpojumu sniedzēja automašīnās konstatēja speciāli pielāgotas palīgierīces, kas izmantotas taksometru skaitītāju rādījumu sagrozīšanai. Šādas pārbaudes policija arī turpmāk veiks regulāri.

Kriminālprocesi par iespējamu klientu apkrāpšanu sākti pret taksometru firmas "Rīga Taxi" autovadītājiem, apliecināja "Rīga Taxi" valdes priekšsēdētājs Genādijs Aksjonovs.

Aksjonovs pauda gandarījumu, ka policija beidzot ir pieķērusies negodīgo šoferu ķerstīšanai, jo paša spēkiem tas neesot iespējams.
Iepriekš "Baltic Taxi" direktors Ingus Kļaviņš atzina, ka jau ilgāku laiku kompānijas pārstāvji centušies pievērst uzmanību faktam, ka taksometru vadītāji lidostā rīkojas negodīgi, diemžēl amatpersonas to nav sadzirdējušas.

Nozare.lv