Raksts no Puaro.lv

Otrdiena, 5. jūnijs (2012) 16:16

Skandāls Lidostā Rīga. Vai Lindas Abu Meri vīru cenšas apmelot?

Nesen portāls Puaro.lv saņēma anonīmu vēstuli no kādas sašutušas Lidostas Rīga darbinieces, kura apgalvo, ka Lindas Abu Meri (Mūrnieces) vīrs Hosams Abu Meri lidostā sacēlis pamatīgu jandāliņu, pieprasot vietas biznesa klasē, un savas agresīvās uzvedības dēļ radījis izbīli pārējos pasažieros. Intervijā portālam Puaro.lv bijusī Iekšlietu ministre stāsta par patiesajiem konflikta iemesliem.

Portāla redakcija pirmdienas vakarā saņēma anonīmu e-pasta vēstuli. Tās autore apgalvo, ka ir Lidostas Rīga virszemes pakalpojumu sniedzēja uzņēmuma „Havas” ("Havas Groundhandling Co") darbiniece, kura nevēlas zaudēt darbu, tāpēc identitāti neatklājot. E-pasts reģistrēts zem segvārda Janis Karlis Berzins.

Vēstules autors/autore raksta:

Linda Mūrniece sarkst lidostā  vīra - Abu Meri - agresijas dēļ, pārējie pasažieri izbīlī par drošību lidojumā.

28. aprīlī ap pulksten 11:15 lidostā Rīga bija garas rindas, jo visi pasažieri izlidoja no Rīgas atpūsties uz maija sākuma brīvdienām. Atrados blakus biznesa klases galdiņam un novēroju interesantu scēnu. Ar ekonomiskas klases biļetēm rokā (to vēlāk paskaidroja mana kolēģe), pie biznesa klases reģistrācijas galdiņa garām visiem normālajiem pasažieriem bija aizspraukusies pazīstamā politiķe Linda Mūrniece ar vīru Hosamu Abu Meri. Pēkšņi blakus biznesa klases galdiņā atskanēja tāds blīkšķis, ka sabijos es un arī pārējie pasažieri. Izrādās, Hosams Abu Meri izgrūdās caur priekšā stāvošajiem pasažieriem un ar rokām uzsita pa galdiņa virsmu ar visu spēku! Kolēģe, kura sēdēja blakus, arī bija pārbijusies un izskatījās diezgan lielā šokā, jo Abu Meri, kas sāka celt traci, bļaustījās uz viņu par rindām un sita ar rokām pa galdiņu. Par šādu agresiju reģistrāciju uz reisu netika veikta, un tika izsaukts drošības dienests. Apkārtējie pasažieri sāka jautāt kolēģēm meitenēm pie reģistrācijas galdiņiem, vai tas kungs lidos, un saņēma atbildi, ka nē, jo šādi pasažieri netiek sēdināti lidmašīnā, viņi teica, ka tas labi, jo viņš viņus biedē un pasažieri ir uztraukušies par savu drošību lidojuma laikā!!!!

Pēc pāris minūtēm atnāca "drošībnieks" un nostājās pie biznesa klases galdiņa - uz to brīdi Abu Meri bija pieklusis un viss bija mierīgi. Kad drošības aģents pajautā, kur ir agresīvā persona. Reģistrācijas darbinieces norādīja uz Abu Meri, teikdamas tas cilvēks "Melnajā ādas
jakā". Tajā brīdī iepriekšminētais kungs atkal pienāca tuvāk galdiņiem, sāka kaut ko bļaut par rasismu, prasīja darbinieku vārdus un sāka atkal sist par galdiņu! Viņš turpināja ārdīties un prasīja pildspalvu, bet Linda Mūrniecei tās laikam nebija, tad viņš rakstāmo prasīja sev blakusstāvošajam cilvēkam.  Linda Mūrniece pati stāvēja blakus savam ceļabiedram ar sarkanu seju un stresaini somiņā meklēja pildspalvu. Liekas, ka viņa pati bija šokā par notiekošo! Kad Mūrnieces kundze reģistrāciju bija izgājusi, viss šis jandāliņš beidzās! Arī skaļais vīrietis kaut kur pazuda.

Es teiktu, ka tas viss bija ļoti briesmīgi. Visi ekonomiskās klases pasažieri bija neapmierināti rindu dēļ, bet neviens neiedomājās līst priekšā, ar ekonomiskās klases biļetēm pieprasīt apkalpošanu biznesa klasē, kā arī atļauties šāda veida agresiju!


Hosams Abu Meri bija plānojis lidot uz Milānu ar reisu BT629 (LIN).


Intervijā portālam Puaro.lv bijusī politiķe apstiprināja, ka patiesi šajā datumā ar vīru devušies brīvdienās uz Milānu, tomēr Lidostā Rīga viņus sagaidījis nepatīkams pārsteigums: „Todien Air Baltic četru reisu pasažierus apkalpoja vien pie diviem galdiņiem. Cilvēki bija spiesti gaidīt ļoti garās rindās un kavēt savus lidojumus. Valdīja pilnīgs haoss. Mans vīrs devās noskaidrot, kas noticis, jo bija redzams, ka izlases kārtībā tiek apkalpoti apkalpojošajam personālam tīkamāki klienti. Lidostas darbinieces reakcija uz šādiem jautājumiem bija asa, un viņa atļāvās manu vīru nosaukt par melnādainu cilvēku, kurš viņai nepatīkot. Šī rīcība ir vairāk nekā šokējoša.”

„Stāsts kopumā ir ļoti garš. Tas beidzās ar to, ka mūsu brīvdienas Milānā bija absolūti sabojātas,” ar rūgtumu atzīst Linda Abu Meri. „Par šo konkrēto gadījumu esmu uzrakstījusi iesniegumu aviokompānijas Air Baltic vadībai, bet mans vīrs ir vērsies pie Tiesībsarga. Iespējams, tieši tas arī ir iemesls, kādēļ pie jums ir nonākuši šie sagrozītie fakti.”