Raksts no Puaro.lv

4. oktobris (2013) 07:00

Pašmāju modes dāmas pulcējas britu dizainera kolekcijas atklāšanā FOTO

Ceturtdien tirdzniecības centra Spice veikalā Lindex tika aizvadīts iepriekš nebijis pasākums - britu modes dizaina zvaigznes Metjū Viljamsona (Matthew Williamson) unikālās Lindex rudens kolekcijas atklāšana.

FOTOGALERIJA.


Kolekcija paredzēta sievietēm un mazām jaunkundzēm. Apģērbu līnija pieejama tikai Lindex veikalā t/c Spice.10% no kolekcijas ienākumiem tiks ziedoti cīņai pret krūts vēzi - Latvijas krūts vēža organizācijai "Dzīvības Koks.

Stilistes Santas Bindemanes-Mihelsones vadīto modes skati ar savu klātbūtni pagodināja arī galvaspilsētas stilīgākās daiļavas – mūziķe Olga Rajecka, Elizabete Zagorska, Jenny May un Elizabete Balčus, populārā latviešu seriāla „Ugunsgrēks” aktrise Ieva Aleksandrova – Eklone, pazīstamā modes blogere Agnese Kleina, uzņēmēja Kristīne Līpiņa un t/c Spice direktore Iveta Lāce.

Viljamsons ir pazīstams kā apdruku, dekoratīvo rotājumu un kaleidoskopisko krāsu meistars. Jauno kolekciju raksturo tumši zilu un melnu toņu gamma ar spilgti rozā akcentiem. Apģērbu līnijai raksturīgi sievišķīgi silueti, košas apdrukas un Āfrikas kontinentam zīmīgi motīvi, kā arī pērļu detaļas. Tā ir ideāli piemērota nēsāšanai nedēļas nogalēs, birojā, no darba vietas uzreiz dodoties uz vakara pasākumu. Radīta cenu ziņā pieejama kolekcija, kurā ir ne vien sieviešu, bet arī mazo meiteņu (no 3-10 gadiem) apģērbi, dodot iespēju māmiņām un meitām saģērbties līdzīgos tērpos. Kolekcijā ir iekļauti arī aksesuāri.

„Jūtos lieliski, sadarbojoties ar iedvesmojošu, starptautisku modes uzņēmumu. Šī sadarbība man sniedz iespēju uzrunāt jaunu sieviešu grupu, kuras pārzina modi. Kā dizaineram man vienmēr ir svarīgi likt sievietēm justies skaistām un par sevi pārliecinātām. Sievietes vienmēr mani ir iedvesmojušas, turklāt mani saviļņo fakts, ka ar šīs kolekcijas palīdzību var atbalstīt tik vērtīgu lietu kā cīņu pret krūts vēzi,” atklāj Metjū Viljamsons.

Lindex seja Metjū Viljamsona kampaņai ir pasaulslavenā modele Kārlija Klosa. Kampaņas attēlos parādās arī pats Metjū Viljamsons, tādējādi piešķirot kolekcijai un tās dizainam īpašu veidolu.

Metjū Viljamsona kampaņas laikā būs pieejama īpaša rozā rokassprādze, no kuras pārdošanas gūtie ienākumi pilnībā tiks ziedoti cīņai pret krūts vēzi, kā arī dizaina T-krekls ar uzrakstu „Show some love”, uz kura būs paša britu dizainera paraksts, un krekls būs pieejams pārdošanā visos Lindex  veikalos no 7. oktobra. Visi ieņēmumi no T-krekla pārdošanas tiks ziedoti cīņai pret krūts vēzi. Lindex var lepoties ar to, ka ir Zviedrijas Vēža fonda un citu līdzīgu organizāciju sponsors 16 valstīs jau vairāk nekā 10 gadus.

Jaunā kolekcija no 4. oktobra pieejama tikai Lindex veikalā t/c Spice un interneta veikalā www.lindex.com.