Raksts no Puaro.lv

Ceturtdiena, 28. jūnijs (2012) 12:38

Nodarbojies ar seksu stilīgi - Louis Vuitton prezervatīvi par 68 dolāriem gabalā

„Nu nevaru iedomāties, kādam jābūt Louis Vuitton prezervatīvam par 68$. Vai no kaut kādas ādas, ar piekariņiem, rāvējslēdzēju?” – saviem sekotājiem mikroblogu vietnē Twitter.com vaicā radio SWH šefs un raidījumu vadītājs Jānis Šipkēvics. Puaro.lv rod atbildi uz šo mulsinošo jautājumu.

Īpašie franču modes nama Louis Vuitton radītie prezervatīvi pārdošanā nonāca šī gada sākumā. To dizainu radījis gruzīnu arhitekts Irakli Kiziria par godu Vispasaules AIDS dienai. Patērētājiem šos prezervatīvus iespējams iegādāties par attiecīgu, modes nama prestižam atbilstošu, cenu – 68 dolāriem gabalā. Jūs noteikti tagad sākat skaitļot, cik „parasto” prezervatīvu par šo summu iespējams iegādāties, vai ne?


Jāteic gan, ja neņem vērā prezervatīvā iestrādātās Louis Vuitton firmas zīmēs, kā arī īpašās apdrukas iepakojumu, tie ne ar ko sensacionālu neatšķiras no citiem šāda veida kontracepcijas līdzekļiem.

Tomēr Louis Vuitton nav vienīgie augstās modes pārstāvji, kuri pievērsušies arī intīmpreču biznesam. Pērn par stila sensāciju kļuva Chanel prezervatīvi ar saukli „Keep It Classy”, aicinot modes entuziastiem savu gaumi izkopt visās dzīves jomās. Tomēr to cena bija nedaudz draudzīgāka – 279 dolāri par 12 intīmo stila šedevru iepakojumu (tas ir, 23 vai 25 dolāri par katru).


Arī citu zīmolu pārstāvji steidz sekot viņu piemēram.