Svētdiena, 2020. gada 25. oktobris

Beāte, Beatrise

Sestdiena, 9. marts (2013) 10:57

Populāras dāmas gatavojas Sieviešu skrējienam +FOTO un 7 vērtīgi uztura padomi (3) 

Ceturtdien Sporta klubā DCH Studija norisinājās Sieviešu skrējiena koptreniņš, kuru kopā ar skrējiena vēstnesēm vadīja pieredzējušais fitnesa treneris Ralfs Upmanis. Treniņa laikā ikviena līdz šim skrējienam reģistrējusies dalībniece papildus fiziskām aktivitātēm varēja iepazīties ar veselīga un sabalansēta uztura pamatprincipiem.

Sporta kluba saimnieks Ralfs Upmanis pēc pasākuma uzsvēra pozitīvo tendenci, kas vērojama sieviešu vidū, sportisko dzīvesveidu sabalansējot ar pilnvērtīgu uzturu. „Citai citu motivējot, sievietes ir spējīgas paveikt daudz vairāk, tādēļ koptreniņš, kura pamatā bija treniņu koncepts "Gladiators" izvērtās par jautru un efektīvu pasākumu. Būtiski, ka šī koptreniņa laikā sievietēm bija iespēja uzzināt arī dažādas nianses saistībā ar uzturu, jo tas ir ļoti svarīgs faktors – sportā 70% no sasniegumiem sastāda tieši pareizs uzturs. Lai arī 7 km nav distance, kurā jāpieturas pie ļoti striktiem ierobežojumiem attiecībā uz pārtiku, tomēr katrai skrējiena dalībniecei iesaku ievērot vienu pavisam vienkāršu principu: nepārēsties – nedz ikdienā, bet jo īpaši pirms starta.”

Sieviešu skrējiena uztura partnera „Herkuless” sporta uztura speciāliste Lizete Māldere uzsver – lai sasniegtu labus rezultātus izturības sporta veidos, pareizs uzturs ir viens no priekšnoteikumiem. Ievērojot 7 uztura padomus, apvienojumā ar regulāriem treniņiem, iespējams sasniegt savu izcilāko rezultātu.  Pasākumā ar saviem uztura noslēpumiem ar sievietēm dalījās arī vieglatlēte Laura Ikauniece.

„Herkuless” sporta uztura speciālistes Lizetes Mālderes 7 uztura padomi:

1. Uzlādē savas enerģijas rezerves! Ogļhidrāti ir galvenais enerģijas avots cilvēka organismā, kā arī uzturvielu grupa, kurai ir vislielākā nozīme izturības sporta veidos – tas atrodams tādos produktos, kā graudaugu produkti, dārzeņi un augļi.

2. Ievēro regulāras ēdienreizes! Lai ik dienu justos mundra un spēka pilna, kā arī uzturētu vielmaiņu aktīvu, nepieciešamas 3 - 5 ēdienreizes ik pēc 2 – 3 stundām, ievērojot samērīgas ēdiena porcijas.

3. Dienā, kad ieplānots treniņš sāc rītu ar piecgraudu pārslu biezputru, kas sniegs enerģiju un spēku. Pēdējai ēdienreizei pirms treniņa jāietur aptuveni 2-3 stundas - tai jābūt viegli sagremojamai, ogļhidrātiem bagātai un ar samazinātu taukvielu daudzumu.

4. Pēc treniņa strauji jāatjauno organismā iztērētā enerģija glikogēna veidā - uzņem produktus, kuri satur daudz vienkāršos ogļhidrātus. Pēc treniņa iesakām remdēt izsalkumu ar augļu kokteili vai musli batoniņu.

5. Lai iegūtu skaistākas auguma līnijas, pievērs uzmanību arī olbaltumvielu daudzumam ikdienas ēdienkartē – tā ir liesa gaļa, olas, zivis, pupiņas, rieksti u.tml.

6. Pievērs uzmanību taukvielām, kuras izmanto! Sievietēm, kas pakļautas lielai fiziskai slodzei, nav ietiecams uzņemt treknus un taukvielām bagātus pārtikas produktus.

7. Neaizmirsti padzerties! Fiziskas piepūles laikā organisms sviedru veidā pastiprināti izdala ūdeni un tam svarīgus elektrolītus. Ūdens zudums cilvēka organismam ir ļoti bīstams, tāpēc svarīgi pirms slodzes kārtīgi padzerties aptuveni 4 – 6 glāzes ūdens, pēc tam slodzes laikā ik pēc 15 – 20 minūtēm un arī tad, kad slodze ir beigusies.

Pievienot komentāru

Piedalies diskusijā un ievēro Lietošanas noteikumus.

2000

Mainīt komentāru secību

gri

cvfhgf

2013-03-10 15:31:34

Ziņot

nedomāju,ka pirms skriešanas ir jāizdzer no 4-6glazes ūdens,tik daudz var dzert pie tv sēžot

Vārds

2013-03-09 11:36:32

Ziņot

galvenais taču ir apēt tik kaloriju, cik dienā notērē. visa māka.

Vārds

2013-03-09 11:35:24

Ziņot

man gan tā skriešana ne visai.....

Pasaulē

Gardums no Spānijas - tapas (7)

Raksturot to, kas tieši ir tapas, nākas ļoti sarežģīti, jo tās ir pieejamas daudz dažādos veidos. Tomēr ikviens, kurš apmeklējis Spāniju vai kādu no Centrālamerikas valstīm, noteikti būs baudījis kādu no tapu variācijām.

„Es nogalināju Merilinu Monro,” pirms nāves atzinies bijušais CIP aģents? (1)

Hodorkovskis: Putins uzsāka karu, lai attaisnotu neveiksmīgo ekonomisko politiku (3)

Kas notiek, ja bērna kopšanas atvaļinājumā dodas tētis? FOTO (1)

Bija vai nebija ūdeņos pie Stokholmas Krievijas zemūdene? (1)

Par seksu ar 12 000 prostitūtām arestēts 64 gadus vecs skolas direktors

Ilvess: NATO spēkiem Igaunijā vajadzētu atrasties pastāvīgi (3)

Interesanti

Kaut kas neredzēts! Labradors - futbola fans VIDEO (6) 

Suns no sirds priecājas par Portugāles valstsvienības iesistiem vārtiem.

Viņi piepeši ieraudzīja, ka smiltīs kaut kas kustas. Viens pēc otra parādījās... (2)

Pavisam parasti, tomēr bīstami augļi un dārzeņi (2)

Lūk, kādi "tusiņi" jārīko saviem četrkājainajiem mīluļiem! VIDEO (2) 

Iespaidīgi! Cilvēka un krokodila maigā draudzība (1) 

Neticami! Kā viņš to visu tur dabūja iekšā?! VIDEO (1) 

Smieklīgi: šie suņi ir aizmirsuši, kas viņi ir VIDEO

Igors Popovs: Dzīves sparu smeļos darbā un ceļojumos (1) 

Ar laba garastāvokļa un lieliska izskata recepti dalās slavenību frizieris un stilists Igors Popovs.

Gada modes dizainere Inese Ozola: Mani visvairāk iedvesmo nodošanas termiņš! (1)

Oskars Melbārdis: Dažkārt kārojas siļķmaizīti, bet sezonas laikā to nedrīkst (2)

Seko puaro.lv aktualitātēm

x

Ienāc jaunajā Puaro.lv!

Puaro.lv