Sestdiena, 2020. gada 4. jūlijs

Sandis, Uldis, Ulvis

Pirmdiena, 11. jūnijs (2012) 14:00

Golden Hammer laureāti: Šī nav nekāda raķešu zinātne! +FOTOREPORTĀŽA (13) 

Noslēdzoties starptautiskajam reklāmas festivālam Golden Hammer, pirmo reizi tā vēsturē ieviesta kategorija, kurā par izcilību savā jomā apbalvoti arī sabiedrisko attiecību nozares pārstāvji. Pirmā balva aizceļoja pie aģentūru The Matter un Repute apvienības, kas reklāmas un komunikācijas vidē godam nes Latvijas vārdu. Intervijā portālam Puaro.lv aģentūru pārstāvji dalījās pārdomās par savu ideju panākumiem un iegūtās balvas nozīmi.

Apbalvošanas ceremonijas spilgtākos mirkļus skatiet FOTOGALERIJĀ.

Aģentūras The Matter pārstāvis Jānis Grīviņš atzina, ka ikgadējā dalība reklāmas festivālā Golden Hammer rada profesionālu gandarījumu, tomēr, apvienojoties ar aģentūru Repute, kas festivālam savu dalību pieteikusi pirmo reizi, prieks par panākumiem audzis: „Repute nodarbojas ar sabiedriskajām attiecībām un integrēto komunikāciju, bet mēs, The Matter, esam tie, kas nodarbojas ar radošu ideju izstrādāšanu. Kopīgi uztaisījām kampaņu klientam Tetra Pak, un, strādājot roku rokā, ir sasniegti vislabākie rezultāti.”

Tetra Pak kampaņā „Krāj sulu pakas, nopelni privātu koncertu!” tika iesaistītas 600 klases no visām Baltijas valstīm, kas, krājot izlietotās sulas pakas un būvējot no tām virtuālus torņus, savā starpā sacentās par uzvarējušai klasei organizētu klases vakaru, kurā uzstājas īpaši uzaicināti viesmākslinieki – grupa Musiqq.


„Mūsu mērķis bija panākt, lai bērni krātu izlietotos sulu iepakojumus un nodotu tos tālākai pārstrādei. Bija skaidrs, ka viņi to nedarīs, ja kāds vienkārši teiks: „Pārstrādājiet, tas ir ekoloģiski un draudzīgi videi!”. Bija nepieciešams rast tādu motivāciju, kas bērnus rosinātu saprast – tas ir interesanti, lai viņiem būtu kāda kopīga pieredze, kurā viņi varētu radoši izpausties. Tāpēc mēs viņiem piedāvājām iespēju no izlietotajiem iepakojumiem būvēt torņus, un kurš uzbūvēs augstāku torni, tas arī iegūs galveno balvu,” stāsta Jānis.

Balvas izvēle aģentūru pārstāvjiem nav sagādājusi grūtības, jo, atceroties sevi konkursa dalībnieku vecumā, ātri vien kļuvis skaidrs, kas  sagādātu vislielāko prieku: „Ja gribi, lai klase darbojas kopīgi, neder balva, ko nav iespējams sadalīt, piemēram, motorollers vai I-pad. Mēs sākām domāt, kas bija tas foršākais, kas mūs pašus interesēja, kad bijām pusaudžu vecumā, un izdomājām, ka bērniem jānoorganizē ballīte, kurā speciāli pie viņiem atbrauktu un klases vakarā spēlētu kāda slavena grupa. Tāpēc katrā Baltijas valstī atradām aktuālas grupas, kas uzvarētājiem klases vakarā nospēlētu koncertu. Šāda balva ir vērtīgāka par naudu, jo tās ir īpašas atmiņas un sajūtas, ko bērni glabās ja ne visu mūžu, tad pietiekoši ilgi.”

Konkursa norisē no sakrātajiem sulas paku iepakojumiem kopā pa visām Baltijas valstīm virtuāli tika uzcelts tornis, kas augstuma ziņā pārspēja Everestu, un ja sakrātās pakas tiktu savienotas ķēdītē, ar tām būtu iespējams apjozt Ekvatoru.


Aģentūras Repute pārstāve Inese Ozoliņa atzina, ka idejas realizēšanā svarīga loma bijusi arī sociālajiem medijiem: „Mēs radījām virtuālu vidi, kurā bērni var sacensties un salīdzināt cits cita rezultātus. Konkursa dalībniekiem bija aizraujoši skatīties, kā viņu celtais tornis augstuma ziņā pārsniedz, piemēram, Doma baznīcu, Pizas torni un citus ievērojamus objektus, ko par atskaites punktiem noteicām katrai valstij citu.”

Aģentūru pārstāvji atzīst, ka viņu panākumu atslēga slēpjas spējā dotajiem uzdevumiem pieiet konsekventi, jo vienotas definīcijas, kā realizēt klientu ieceres, neesot: „Nav tā, ka mums būtu vācelīte, kurā sametam iekšā idejas un nospriežam, kas un kā jādara. Pāris reižu gadā tiekamies ar klientu un iepazīstamies ar tā pētījumiem. Klients no mārketinga viedokļa definē, kādi ir jaunie izaicinājumi, un mums jāatrod idejas un risinājumi, kā ar tiem tikt galā. Tā nav nekāda raķešu zinātne, kā ar pēc iespējas mazākiem līdzekļiem sasniegt lielākus rezultātus. Ir jāatrod ideja, kas aizraus daudz cilvēku, jo aiz tiem seko mediji, savukārt aiz medijiem seko vēl lielākas masas.”

Pievienot komentāru

Piedalies diskusijā un ievēro Lietošanas noteikumus.

2000

Mainīt komentāru secību

BBC

2012-06-12 11:36:17

Ziņot

Prieki un godalgas pīļu dīķa iemītniekiem :)

82

2012-06-11 15:06:31

Ziņot

Apsveicu ar LV kolēģu augsto sasniegumu!

Vārds

2012-06-11 14:08:39

Ziņot

pirmo reizi par tādu akciju dzirdu, iespējams, tāpēc, ka sen jau vairs skolā nemācos :) žēļ, varētu būt bijis jautri :)

Vārds

2012-06-11 14:08:07

Ziņot

laimīgie sīči, ko gan vairāk šiem vajag :)

Pasaulē

Gardums no Spānijas - tapas (7)

Raksturot to, kas tieši ir tapas, nākas ļoti sarežģīti, jo tās ir pieejamas daudz dažādos veidos. Tomēr ikviens, kurš apmeklējis Spāniju vai kādu no Centrālamerikas valstīm, noteikti būs baudījis kādu no tapu variācijām.

„Es nogalināju Merilinu Monro,” pirms nāves atzinies bijušais CIP aģents? (1)

Hodorkovskis: Putins uzsāka karu, lai attaisnotu neveiksmīgo ekonomisko politiku (3)

Kas notiek, ja bērna kopšanas atvaļinājumā dodas tētis? FOTO (1)

Bija vai nebija ūdeņos pie Stokholmas Krievijas zemūdene? (1)

Par seksu ar 12 000 prostitūtām arestēts 64 gadus vecs skolas direktors

Ilvess: NATO spēkiem Igaunijā vajadzētu atrasties pastāvīgi (3)

Interesanti

Kaut kas neredzēts! Labradors - futbola fans VIDEO (6) 

Suns no sirds priecājas par Portugāles valstsvienības iesistiem vārtiem.

Viņi piepeši ieraudzīja, ka smiltīs kaut kas kustas. Viens pēc otra parādījās... (2)

Pavisam parasti, tomēr bīstami augļi un dārzeņi (2)

Lūk, kādi "tusiņi" jārīko saviem četrkājainajiem mīluļiem! VIDEO (2) 

Iespaidīgi! Cilvēka un krokodila maigā draudzība (1) 

Neticami! Kā viņš to visu tur dabūja iekšā?! VIDEO (1) 

Smieklīgi: šie suņi ir aizmirsuši, kas viņi ir VIDEO

Igors Popovs: Dzīves sparu smeļos darbā un ceļojumos (1) 

Ar laba garastāvokļa un lieliska izskata recepti dalās slavenību frizieris un stilists Igors Popovs.

Gada modes dizainere Inese Ozola: Mani visvairāk iedvesmo nodošanas termiņš! (1)

Oskars Melbārdis: Dažkārt kārojas siļķmaizīti, bet sezonas laikā to nedrīkst (2)

Seko puaro.lv aktualitātēm

x

Ienāc jaunajā Puaro.lv!

Puaro.lv